نوشته شده توسط : shprk

لوله بازکنی تهران در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات به تهرانی های عزیز است‌. برای رفع گرفتگی لوله ها به جای روش های مرسوم قدیمی و استفاده از اسیدهای خطرناک با نزدیکترین شعبه لوله بازکنی تهران به خانه خود تماس بگیرید. 

اگر ساکن ستارخان هستید از تیم لوله بازکنی ستارخان کمک بگیرید؛ اگر محل سکونت شما پونک است با تیم لوله بازکنی پونک تماس برقرار کنید و اگر ساکن منطقه ای در شمال، شرق یا جنوب تهران هستید؛ به نزدیکترین لوله بازکنی تهران به خانه خود زنگ بزنید‌. بدین ترتیب در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای معقول از دست گرفتگی لوله ها و بوی بد آن خلاص می شوید! البته هزینه لوله بازکنی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

لوله بازکنی تهران

قیمت لوله بازکنی شبانه روزی تهران

تیم های لوله بازکنی تهران معمولاً با استفاده از فنر برقی اقدام به رفع گرفتگی لوله ها می کنند زیرا فنر برقی خیلی سریع و بدون کثیف کاری منجر به رفع هر نوع گرفتگی حتی سیمان، گچ و مصالح ساختمانی می شود. اما قیمت انجام این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، نوع گرفتگی یکی از عوامل تعیین کننده قیمت لوله بازکنی تهران است. همچنین نوع فنر از نظر طول و قطر هم روی قیمت لوله بازکنی اثر می گذارد. 

شدت گرفتگی هم یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر قیمت است. اما در هر صورت مطمئن باشید که نرخ انجام هر یک از این امور مصوب است و مثلاً فرقی نمی کند که شما با لوله بازکنی ستارخان تماس گرفته باشید یا لوله بازکنی پونک، در هر صورت نرخ رفع گرفتگی یکسان در مناطق مختلف با هم برابر است. بد نیست بدانید که خدمات تیم های لوله بازکنی شبانه روزی تهران به رفع گرفتگی لوله ختم نمی شود. در بخش بعدی در مورد سایر خدمات لوله بازکنی صحبت می کنیم.

قیمت لوله بازکنی تهران

خدمات لوله بازکنی تهران

تیم های لوله بازکنی ستارخان، پونک و سایر مناطق تهران در کنار رفع گرفتگی لوله، خدماتی دیگری مانند لایروبی، حفر چاه نو و... نیز ارائه می دهند. اما یکی از پرکاربردترین خدمات شعب مختلف لوله بازکنی از جمله لوله بازکنی پونک و... تخلیه چاه فاضلاب است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

تخلیه چاه تهران

تیم های لوله بازکنی تهران معمولاً در زمینه تخلیه چاه نیز خدمات می دهند. تخلیه چاه تهران با استفاده از ماشین آلات پیشرفته، پمپ های فشار قوی و شیلنگ های با طول ۵۰ تا ۱۰۰ متر انجام می شود. برای انجام این‌ امر ابتدا دهانه چاه را با دقت باز کرده و شلنگ مخصوص را وارد چاه می کنند و پس از اتمام عملیات تخلیه چاه، درپوش چاه را بدون هیچ خسارتی می گذارند.

لوله بازکنی ستارخان

در پایان توصیه می کنیم که در صورت نیاز حتماً از نزدیکترین شعبه لوله بازکنی مانند لوله بازکنی ستارخان یا لوله بازکنی پونک کمک بگیرید تا کار مورد نظر در اسرع وقت، با حداقل خسارت، بدون ریخت و پاش و با هزینه ای معقول انجام گیرد. بدین ترتیب کار مدنظر، یک بار برای همیشه و به درست ترین شکل ممکن انجام خواهد گرفت؛ بدون اینکه مجبور به دوباره کاری یا پرداخت هزینه مجدد شوید.

منبع: برگرفته از سایت مستر لوله بازکن



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()